EXCEL
Kod filtruje listę (w zakładce "WORK") na podstawie określonych kryteriów i kopiuje do istniejącej zakładki( SERYJNA) (wcześniej ją czyszcząc) wartości, które potem są wykorzystywane do korespondencji seryjnej w wordzie
Kod filtruje listę (w zakładce "WORK") na podstawie określonych kryteriów i kopiuje do istniejącej zakładki( SERYJNA) (wcześniej ją czyszcząc) wartości, które potem są wykorzystywane do korespondencji seryjnej w wordzie
' filtrujemy, "Field=10" to określenie kolumny, "kryteria" to kryteria filtrowaniaSub gen_seryjna()' wpierw czyścimy zakładkę "SERYJNA"Sheets("SERYJNA").SelectCells.SelectSelection.Delete Shift:=xlUpSheets("WORK").Select
' zaznacza tylko komórki w których istnieją daneSelection.AutoFilter Field:=10, Criteria1:="OBCIĄŻENIE"
Selection.CurrentRegion.Select
' wklejamySelection.CopyRows("1:1").SelectSheets("SERYJNA").SelectRange("A1").Select
' usuwamy pierwszy wiersz (który w moim pliku np zawierał przyciski, a nazwy kolumn były w drugim wierszu)ActiveSheet.Paste
' kolumny wyrównujemyRows("1:1").SelectApplication.CutCopyMode = FalseSelection.Delete Shift:=xlUp
Columns("A:N").EntireColumn.AutoFitSheets("WORK").SelectSelection.AutoFilter Field:=10Range("A3").SelectApplication.ScreenUpdating = TrueEnd Sub
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz